25 d’octubre 2023

Lola Ventós Quero

Lola Ventós Quero (Figueres, 1966). El meu paradís és Colera i ara visc a Lladó on pinto, dibuixo i puc crear en un entorn meravellós.

L'art i la creativitat formen part del  meu dia a dia. Des que tinc tres anys sempre hi ha un llapis a prop meu. Galerista , comissària i ajudant de nens des dels tres anys fins els noranta- tres a desenvolupar la seva creativitat durant una bona part de la meva vida.

Ara jo sé, jo trio, jo soc i estic allà  on vull amb l' art formant part de la meva vida.

#figueres

#figueresdepor
#figueresdepor2023
#escriptor
#illustrador
#literaturadeterror
#llibresencatalà
#terrorencatalà

@sc2f2
@lacatefigueres
@crea_lit
@figuerescultura
@bibliotecadefigueres
@comercfigueres
@socfrikisoccultura
@figueres_abacus
@llibreriabookman
@llibreriaedison_figueres
@llibrerialaploma

@taberna_libraria

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa aqui el teu comentari